سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فال روزانه 27 اسفند – فال امروز 27 اسفند ماه

فال روزانه 27 بهمن

 

 

 

متولدین فروردین:
یکی از نزدیکانتان از نظر مالی وضع خوبی دارد. و به طور مستقیم یا غیرمستقیم شما نیز سود میبرید. لازم است در مورد مسائل احساسی خود کمی بیشتر فکر کنید، اگر عجله ای هم برای تصمیم گیری ندارید بنابراین هیچکس هم نمیتواند شما را مجبور کند

متولدین اردیبهشت:
فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید فکر می‌کنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روش‌های شخصیتان را امتحان کنید تا محرک‌هایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به هدف خود خواهید رسید.

متولدین خرداد:
در حالیکه شدت احساسات شما افزایش می‌باید واقع بینی خود را نیز از دست می‌دهید. خیلی خوب است که به روشنی در مورد خود صحبت کنید، اما لازم است که در حرف‌های خود کمی‌ ترحم و دلسوزی نیز داشته باشید.

متولدین تیر :
حتی اگر امروز روز کاریتان است، برنامه‌هایتان را طوری مرتب کنید که بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی که برای شام با آنها بیرون رفته‌اید اگر فقط در مورد سیاستهای کاری صحبت کنید این گردش اصلاً ارزشی
ندارد. شما باید به جای این کار در مورد رویاها و آروزهای خود با کسانی که درکتان می‌کنند صحبت کنید و با آنها تبادل نظر کنید.

متولدین مرداد :
شما امروز وقتی که سعی می‌کنید دیگران را خوشحال کرده و لبخند را بر روی لبانشان بنشانید، ظاهراً خیلی مهربان به نظر می‌آیید. ولی اگر به نیازهایتان توجه نشود هرلحظه عصبانی‌تر می‌شوید. از دست دادن کنترل اعصاب خود روش خوب و درستی برای شما نیست. در عوض از نگرشهای منفی‌تان فاصله بگیرید و خودتان را برای آینده‌ای که در انتظارتان است آماده کنید.

متولدین شهریور:
امروز شما در حالی که وانمود می‌کنید بیشتر جنبه‌های شخصیتی خود را قبول دارید می‌خواهید غرغرو بودن و ایرادگیری خود را پنهان کنید. بنابراین بهتر است به جای تظاهر کردن دلیل نگرانی‌های خود را به دیگران بگویید.

متولدین مهر :
مهم نیست که امروز چقدر کار دارید- چه از نظر پروژه‌های کاری و چه از نظر وظایفتان نسبت به خانواده- حتماً وقتی خالی پیدا کنید، بنشینید و در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد فکر کنید. ماه هنوز در خانه یازدهم شما یعنی خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و از شما می‌خواهد که ذهنتان را از سیاست‌های کاری دور نگه دارید. نگران هفته آینده نباشید. چه بخواهید چه نخواهید آینده فرا می‌رسد.

متولدین آبان :
امروز که ماه و سه سیاره دیگر در نشانه شما فعال هستند، بهتر است منصف و بی‌طرف باقی بمانید. حتی اگر شما فکر می‌کنید که احساسات خود را از دیگران مخفی کرده‌اید، ولی آنها بالاخره فاش می‌شوند. با احساست خود نجنگید؛ اگر برای پنهان کردن آنها بیهوده تلاش کنید، فقط انرژی‌تان را هدر داده‌اید. به جای تظاهر کردن سعی کنید که خودتان باشید.

متولدین آذر :
بر عهده گرفتن یک مسئولیت با استفاده از تشریح کردن مراحل پیشرفت تحلیلی‌تان یک تاکتیک مفید است، اما دانستن اینکه چه وقت باید صحبت کردن هوشمندانه خود را متوقف کنید لازم و حیاتی است. امروز نوع فعالیتهای شما اهمیتی اساسی دارند و کارهایتان بیشتر از گفته‌هایتان مقصود شما را بازگو می‌کنند. فقط سعی کنید که ترس و واهمه به شما رخنه نکند. در عوض در برنامه‌ریزی‌هایتان از روش و متد خاصی پیروی کنید و در حین فعالیت کردن باریک بین باشید.

متولدین دی :
سعی کنید که از دیگران درخواست کمک نکنید زیرا ناامیدتان میکنند. مانند همیشه ماه کامل زمان مناسبی برای انجام کارهای نیمه تمام است

متولدین بهمن:
شما خیلی عوض شده‌اید و هرچیز کوچکی شما را زود عصبانی می‌کند. شما می‌دانید که قرار است اتفاقی بیفتد اما کاملاً نمی‌دانید که چه حادثه‌ای قرار است اتفاق بیفتد. حتی اگر بدانید که چه چیزی می‌خواهید، راه شما زیاد روشن نیست، برای اینکه نیازهای احساسی شما احتمالاً به طور کامل شما را ارضا نمی‌کنند. به جای اینکه فقط توقعتان را بالاتر برده و بیشتر بخواهید، قدر چیزهایی را که دارید بدانید و به خاطر آنها شکرگزار باشید.

متولدین اسفند:
درارتباط با دیگران صداقت بیشتری دارید. آماده هستید تا افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید مهربانی هم در کنارش باشد. شما می دانید که افراد زیادی هستند که احساساتی بودن خود را نشان نمی دهند اما شما هم می دانید که این کار آنها تنها برای این است که ضربه روحی نخورند.

 

منبع:آلامتو




تاریخ : جمعه 89/12/27 | 11:27 صبح | نویسنده : MJD | نظر

  • سبزک | تبلیغات متنی | مهم نیوز